Jump to content

Vagabond

Members
  • Content Count

    1,740
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Everything posted by Vagabond

  1. aaaaaand mozza nails it again. read this before class and going to reread when I get back. this issue really brought the main plot back into focus. makes me want to reread the society of superheroes issue.
  2. Vagabond

    The Unwritten

    Yeah I'll definitely agree with that. Its highs were extremely high but it kind of lost its focus. How many issues was it total, 40 or 50? Ending was good, not great.
  3. pretty badass, like that they're starting to develop the more negative parts of conj's personality. any word on ratings?
  4. Vagabond

    The Unwritten

    The Ship That Sank Twice might have been my favorite part of the series. I skipped the crossover. I would LOVE a Tommy Taylor miniseries in the future.
  5. gee, I wonder which recurring character is going to betray john at the end of the season
  6. Vagabond

    The Unwritten

    yeah, it's been a great run. assuming he sticks the landing, and i don't see any reason he wouldn't, this is definitely on my short list of comics i recommend to people who are new to comics.
  7. Hopefully they'll start doing it in Season 2 season finale: john goes to the laundromaut and reminisces on ratings go through the roof
  8. I just wish the show went a bit darker tonally. Seems like every episode he's using magic to solve problems consequence free, except for the one that was based off a comic. maybe they're building up to it tho.
  9. Or, you know, maybe they have different tastes and preferences when it comes to TV. But hey, let's go right ahead and just assume corruption. This goes all the way to the top, man.
  10. you guys see how the friggin avclub has been giving constantine episodes Cs and D-s? Meanwhile they give every episode of that lena dunham crap an A. It's totally payola. http://www.avclub.com/tv/constantine/
  11. ^"This is England" is the delano run. the lyrics are the story and the drum machines are the incoherent art.
  12. holy shit, this was the worst thing i've ever read. there are maybe a few points in there but this whole "GRANT MORRISON ISN'T IDEOLOGICALLY CORRECT. HE HAS AN INDIVIDUALIST MESSAGE" is just..stalinist, I can't think of a better word. LET'S RANK ART ACCORDING TO HOW REVOLUTIONARY IT IS. THE BEST ART IS THE INTERNATIONALE. THE WORST ART IS THE GULAG ARCHIPELAGO OR DARKNESS AT NOON.
  13. I have a feeling it's just gonna be a collection of short stories with no real overarcing plot and I'm so fine with that
  14. it's funny how grant morrison hates alan moore's influence so much that he rewrote watchmen with better characterization
  15. at this point i'm enjoying this show more than arrow s3
  16. ugh. knew this was happening since s1, still not a fan.
  17. Yeah but people in that world don't know that if I remember right
  18. They talk about Luthor killing Superman and there's all the super robots.
×
×
  • Create New...