Jump to content

Speedblazer

Members
  • Content Count

    294
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Speedblazer last won the day on July 11

Speedblazer had the most liked content!

Community Reputation

142 Excellent

About Speedblazer

  • Rank
    Street Magician
  • Birthday 12/08/1994

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    I love Hellblazer, good hack n' slash games, film noir, and gritty movies.

Recent Profile Visitors

2,889 profile views
  1. I saw it. And Holy shit is he a character in this. Basically in this episode, he was hit with a "accent-exaggerating" spell that makes him talk like the most stereotypical British prat you've ever seeen. Think Flanders from the Simpsons but with a British tongue. And also, get this; in this show, he doesn't smoke. No no, he eats lollipops. LOLIPOPS! lol
  2. I said it was my initial thoughts since I didn't read a single Hellblazer issue beforehand.
  3. Funny you bring this up because I should confess some things. Back when I was a major Hellblazer virgin and knew nothing about the character, from first glance, I thought he was a generic, loner of a character who whines about life in a melodramatic way and smokes a lot. Before I read it, I found him to be the stereotypical Brit who says bloody and fuck all the time, wearing the stereotypical British trench coat, and complaining about the government on internet forums. My only exposure to John directly was through Keanu Reeves's Constantine movie, and while impressive, didn't attach me to
  4. Okay, this gives me the hope I never thought I'd have for ol' conjob again.
  5. The cover for #2 looks really good
  6. So basically Ranja's an asshole. Got it.
  7. Sooooooooo that Nazi Constantine am I right???
  8. Could Hellblazer finally be returning back to its roots??
  9. The art is horrendous I just gotta say. I mean I don't wanna be judgmental or anything, but the art just looks strange. I didn't bother reading the actual comic, but I basically saw John be possessed by a girl and acting like an absolute dumbass everywhere he went. HOW the hell can you get on a plane acting like that and NOT be questioned by officials? At that point I just closed the comic after that. And then there's just...the talking. So much and all going no where...again. CTH feels so strange and just doesn't have anything close to HB to me anymore. I can't say I'll be going on with being
  10. The smell of cheap cigarettes and regret?
  11. John cons his way into the X-MEN.
  12. Maybe Ill enter that hellblazer fanfic I did
  13. Okay, I like the look of him going back to the rugged, trench coat wearing, shifty dude so yay to that. Looks like wolverine though with that hairstyle. As to how the actual story will turn out is another story.
×
×
  • Create New...